[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] [OT] régiókód

Veres Imre imre.veres at online.hu
Thu Sep 26 10:49:53 CEST 2002

On Thu, 2002-09-26 at 10:32, Gábor Lénárt wrote:

> Attol hogy a libdvdread-re rairja a szerzo hogy GNU/GPL, attol meg lehet
> illegalis :) Bar nemtudom hogy most TENYLEG az-e ...

Figyeljetek, ez nagyon komoly dolog. Mivel az mplayer mar vilagszerte
ismert, igencsak fontos, hogy vedjetek magatokat, es senki nem orulne,
ha az ilyesfele komolytalankodas miatt aztan abba kene hagyni az
egeszet/birsag, stb. Elvegre most mar tobb terjesztes is tartalmazza az
mplayert.

Van egy jogasz, aki a linux journal-nak irogat, Lawrence Rosen a neve,
es folyton linux-szal meg joggal kapcsolatos cikkeket ir. O az Open
Source Inititative ugyvezeto igazgatoja is. Nem probaltok meg tanacsot
kerni Tole, hatha ingyen segit egy ilyen ismert es kivalo linuxos
projektnek? Szerintem megprobalni erdemes. Annyit tudtam felkutatni
Rola, hogy http://www.rosenlaw.com .

Legyszi foglalkozzatok mar ezzel a dologgal is. El kell ismernetek, hogy
kezditek kinoni azt a "B+, mar megint lefagyott az mtv, f at szom, irok egy
sajat lejatszot" kategoriat.

SiX