[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] [OT] régiókód

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Thu Sep 26 10:29:31 CEST 2002

On Thu, Sep 26, 2002 at 10:25:14AM +0200, Gemes Tibor wrote:
> Mondjuk ez olyan warez dolognak tűnik, ami nem nagyon tetszik, bár egy dvd
> grabbelés sem legális (ugye?), szóval úgyis elástam már magam.
>
> Egyáltalán a dvd olvasás a livdvdread használata linux alatt mennyire
> legális?

Kerdezz meg egy jogaszt, en nem'tom :) Imho ugye meg a libcss kapcsan volt
ebbol balhe, es ha jol remlik valami olyan dontes szuletett hogy a forrast
lehet nyomatni, mert szolasszabadsag, de emeletileg felhasznalni mar nem
szabadna ... Bar mondjuk a magyar jog nem tudom mit szol ehhez ...

Imho a lemezt ha megvettem akkor csak sajat magamnak megnezni azert van
jogom :) az meg kicsit eros, hogy arra kenyszerit engem a jog, hogy egy
adott gyarto "oprendszeret" huzzam fel, mert Linux ala legalabbis nem tudok
rola hogy lenne "legalis" DVD lejacco program ...

- Gábor (larta'H)