[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] [OT] régiókód

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Thu Sep 26 10:25:14 CEST 2002

2002. szeptember 26. 09:30 dátummal Gábor Lénárt ezt írtad:

> Erdekes, errol megoszlanak a velemenyek :) Van aki azt mondja, hogy csak
> sw, de pl amikor en megvettem a DVD drive-omat, akkor cseszett lejaccani a
> Matrixot (2-es regiokodu), aztan DVD firmware upgrade (egy "kalozpeldanyra"
> ;-) utan tobbe nem szolt semmi, barmilyen regio kodu lemezt is probaltam
> lejatszani, ment :)

Aha. Na ez nem túl bíztató akkor. Mondjuk nem lehet, hogy drivefüggő? Hol
lehet ennek utánanézni? Gondolom nem a gyártó oldalán :-)

Mondjuk ez olyan warez dolognak tűnik, ami nem nagyon tetszik, bár egy dvd
grabbelés sem legális (ugye?), szóval úgyis elástam már magam.

Egyáltalán a dvd olvasás a livdvdread használata linux alatt mennyire legális?

Tib