[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] [OT] régiókód

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Thu Sep 26 09:30:14 CEST 2002

On Thu, Sep 26, 2002 at 08:49:58AM +0200, Gemes Tibor wrote:
> Ha mplayerrel játszok le DVD-t, akkor is érzékeny a regiókódra? Vagy  a
> régiókódos cucc az még hw szinten van?
>
> Most jön 1 ismerős amerikából, gondoltam hozatok vele 1-2 lemezt :)

Erdekes, errol megoszlanak a velemenyek :) Van aki azt mondja, hogy csak sw,
de pl amikor en megvettem a DVD drive-omat, akkor cseszett lejaccani a Matrixot
(2-es regiokodu), aztan DVD firmware upgrade (egy "kalozpeldanyra" ;-) utan
tobbe nem szolt semmi, barmilyen regio kodu lemezt is probaltam lejatszani,
ment :)

- Gábor (larta'H)