[Mplayer-felhasznalok] aspect ratio

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Sep 25 18:01:15 CEST 2002

Hi,

> ok. Viszont a pre7-ben is mûködött a -vop scale=720:408 -
> sws 2
> opciok hozzaadasa utan.
> Bar a kodot nem ismerem (mert LAMA vagyok hozza), de a
> kimenetekbol
> ugy tunik, mintha a fenti megoldas a prescaling utan
> allitana
> vissza az aranyokat a scale filteren keresztul. Vagyis
> feleslegesen porog a kod?

a fenti az atmeretezi a videot es ugy tomoriti be.

ami pre8-tol van az nem meretezi at tomorites _elott_ (nincs
minosegromlas, bitpazarlas) hanem lejatszaskor meretezi at (prescaling)
ugy mintha lejatszaskor adnal -aspect opciot, csak az -aspect utani
erteket beleirja a fileba tomoriteskor igy magatol tudja nem kell
lejatszaskor megadni.
ennel szajbaragosabbban hulyegyerekesebben nem tudom mar elmagyarazni
aki most se erti, az use transcode vagy mi

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu