[Mplayer-felhasznalok] aspect ratio

Kovacs Arpad karakum at freemail.hu
Wed Sep 25 12:56:23 CEST 2002

Alex Beregszaszi <alex at naxine.org> írta:

> Hi,
>
> valtsal pre8-ra vagy cvs-re

ok. Viszont a pre7-ben is működött a -vop scale=720:408 -
sws 2
opciok hozzaadasa utan.
Bar a kodot nem ismerem (mert LAMA vagyok hozza), de a
kimenetekbol
ugy tunik, mintha a fenti megoldas a prescaling utan
allitana
vissza az aranyokat a scale filteren keresztul. Vagyis
feleslegesen porog a kod?

> btw, mivel a doksi meg nem keszult el:
> -aspect -nek csak korrekt ertekeket adjatok meg, ne
kerekitetteket, azaz:
> 4.0/3.0 vagy 16.0/9.0 vagy 210.0/100.0, igy ahogy irom.
de javaslom az elso 2 hasznalatat, a 3.nak is
> mukodnie kell, de azzal nembiztos h megbirkoznak a
windowsos kodekek.

Ez csak a pre8-ra vonatkozik?
> Egyebkent windowson nemtudom milyen dll tamogat aspect
ratiot, egy viszont biztos: az ffdshow
> friss verziojanak mukodnie kell, es aki nem hulye (annak
ellenere h windowsos) ezt hasznalja.

En sem tudom, de biztos ijesztonek talahatjak a tojasfeju
Mel Gibsont.