[Mplayer-felhasznalok] felvetel dekoderen keresztul

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Mon Sep 23 21:48:20 CEST 2002

On Mon, Sep 23, 2002 at 09:25:23PM +0200, Arpi wrote:

> mert az input gain-t nem allitottad be a mixereddel
> de ez qrvara nem mplayer problema...

Akkor az hogyan lehetseges, hogy amikor masik csatornarol veszek
fel (ami nem a dekoder "fedezekeben" van), akkor szepen szol a
hang? Es gyakorlatilag ugyanazon a kabelen tortenik mindket
felvetel, hiszen nem dugdosom at a madzagokat csatornankent...
Azert megnezem amit mondtatok, de ugy erzem, hogy - kivetelesen -
nincs igazatok.

--
		Udvozlettel
				    Zsiga