[Mplayer-felhasznalok] felvetel dekoderen keresztul

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Mon Sep 23 20:57:04 CEST 2002

On Mon, Sep 23, 2002 at 12:57:20PM +0200, PÁSZTOR György wrote:
> Megj: Haverom a depo-n most látott vmi tunerkártyát, amire digitális műhódat
> rá lehet kötni. És ua. kis vacak dekóder smartcardot bele lehet tenni, mint
> amit a dekóderedbe teszel, ugyanazt a kábelt kell rádugni, amit a dekóderbe

En nem teszek a dekoderembe semmit. Ez egy fekete doboz, be kell
dugni a konnektorba, beledugni az antennazsinort, osszekotni a
tv-vel egy masik zsinorral, es kesz. Es nem tudok rola, hogy
lehetne barmi mast valasztani...

> Ha a bt848 vagy akármilyen modulodnak a debug=1 opciót megadod, akkor
> logolja a kernel, hogy milyen frekiket állítottál be a tuneren :-)

Ez jo otlet!

> No, ez a másik: Én eddig még sose az mplayer-el állítottam a hangot:
> aumix-ben belőttem, hogy mekkora legyen a hangerő (ac97 alaplapi kütyü: a
> lehető legkissebb értéket kell neki beállítani, különben, ordít+torzit),
> ill. kiválasztottam a bemeneti csatornát (line in vagy line1, attól függően,

Megvizsgalom a kerdest. Bar nem igazan ertem, hogy amikor a
tv-t nezem az mplayer-rel, akkor miert van normalis hangja,
amikor a mencoder-rel veszek fel, akkor miert halk a hang,
es miert zug iszonyatosan...

--
		Udvozlettel
				    Zsiga