[Mplayer-felhasznalok] felvetel dekoderen keresztul

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Sep 23 14:07:27 CEST 2002

Hi,

> Megj: Haverom a depo-n most látott vmi tunerkártyát, amire digitális mûhódat
latott mar valaki analog muhodat? :)
es egyaltalan mu" ho'd-ot? :)

> rá lehet kötni. .s ua. kis vacak dekóder smartcardot bele lehet tenni, mint
> amit a dekóderedbe teszel, ugyanazt a kábelt kell rádugni, amit a dekóderbe
> dugnál, stb. .s a kütyü kapásból fel tudja venni a vett mpeg2 stream-et! :-)

ezt ugy hivjak hogy DVB
es tamogatott vagy 1 eve... RTFM?

> Nem tudom mplayer support mikor lesz, de viszonylag nem tünt 30k-ért
> drágának, ahhoz képest, hogy a hasonló hauppauge cuccok 75k nettónál
> kezdõdnek.

hat ha 30k akkor az a 'budget' card, azaz nincs rajta az mpeg2 dekoder,
csak a tuner, ugy mux mint egy halokartya, semmi tobb.
a 75k-sokban az is van, meg tvout meg minden.

lasd www.linuxtv.org

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu