[Mplayer-felhasznalok] felvetel dekoderen keresztul

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Mon Sep 23 12:57:20 CEST 2002

Hali,

"Kosa Attila" <atkosa at shinwa.hu> írta 2002-09-23 09:28-kor:
> A upc kabeltv-tol berelek egy dekodert, amivel a gyerekek
> tudjak nezni a szamukra roppant fontos gyerekcsatornat :)
Megj: Haverom a depo-n most látott vmi tunerkártyát, amire digitális műhódat
rá lehet kötni. És ua. kis vacak dekóder smartcardot bele lehet tenni, mint
amit a dekóderedbe teszel, ugyanazt a kábelt kell rádugni, amit a dekóderbe
dugnál, stb. És a kütyü kapásból fel tudja venni a vett mpeg2 stream-et! :-)
Nem tudom mplayer support mikor lesz, de viszonylag nem tünt 30k-ért
drágának, ahhoz képest, hogy a hasonló hauppauge cuccok 75k nettónál
kezdődnek.

> Ezen a dekoderen keresztul tudom nezni a filmmuzeum csatornat
> is (tobbek kozott). Xawtv-vel szepen bejon a csatorna, es
> ha valtom a dekoderen a csatornakat, akkor szepen latom az
> adasokat a dekoderen keresztul. Ha igy nezem:
Ha a bt848 vagy akármilyen modulodnak a debug=1 opciót megadod, akkor
logolja a kernel, hogy milyen frekiket állítottál be a tuneren :-)

> Akkor szepen latom a dekoderen keresztul az adast. Viszont
> van par furcsasag:
> Audio mode setup warning!
No, ez a másik: Én eddig még sose az mplayer-el állítottam a hangot:
aumix-ben belőttem, hogy mekkora legyen a hangerő (ac97 alaplapi kütyü: a
lehető legkissebb értéket kell neki beállítani, különben, ordít+torzit),
ill. kiválasztottam a bemeneti csatornát (line in vagy line1, attól függően,
hogy a műhódból áthozott kompozit jel+sztereót akarom felvenni, vagy a
tunerről akarok felvenni+ a tunerkártyáról belül alaplapra átvezetett aux
bemenetről)

Üdv:Gyur!
--
Pásztor György  JATE PTM V.            /         Napi idézet:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg     /      Ha az iskola az életre nevel,