[Mplayer-felhasznalok] OFF: mp2 file keszitese

Veres Imre imre.veres at online.hu
Fri Sep 20 17:49:58 CEST 2002

On Fri, 2002-09-20 at 18:34, Erdőfi Tibor wrote:
> szia
> nem kell szetszedni igaz amit most mondok az nem mplayer specifikus
> siman win alatt nero 5.5.7.8 vagy ujabbal ird meg super video cd-nek
> (svideo) es el fog ferni egy 80 min cd-re
> szerintem ez a legegyszerubb en nem talaltam olyan szoftvert linux alatt ami
> tudna mpg2-ot sajna
> Echo

Nem fogod elhinni, de pont a Nero b*szta el az overburn irast. Elotte
vcdimager-rel probalkoztam, az azt mondta, hogy ez sok lesz. Ezert
kiprobaltam Nero-val, 5.5.8.2-vel. Annak is sok volt. :-(
btw. a Neroval megirt SVCD-ket nem tudjak az asztali DVD-olvasok
(legalabbis, amiket eddig probaltam. AKAI meg valami Stahlmann)

Es akkor itt van Neked a valasz: vcdimager irja a legtokeletesebb,
szabvanyos svcd-t. Es az elkeszult bin/cue image-et felirhatod
cdrdao-val. Szoval mar tudsz egy tool-t, ami linux alatt mpg2-t tud.

SiX