[Mplayer-felhasznalok] OFF: mp2 file keszitese

Veres Imre imre.veres at online.hu
Fri Sep 20 15:07:04 CEST 2002

Van egy filmem (Skulls), aminek az elso resze 826 megas. Nem fer fel az
Istennek se CD-re, probaltam overburn-t, de besz*ptam. Gondoltam,
szetszedem audio es video reszre, az audiot downsample-zem es ujra
osszerakom. Most a downsample-nal tartok. lame tud mp2 inputot, de mp2
outputot nem (legalabbis man nem ir rola). Tudtok valamit, amivel meg
tudom csinalni?
Megjegyzesek:

1. Nem jo otlet a 99 perces CD, mert az en regi cdrom-om nem olvassa.
2. Nem jo otlet mp3-ba rakni, mert akkor csak az mplayer tudja majd
lejatszani. Viszont nekem SVCD-be kell es ugy, hogy le tudja jatszani
barmilyen asztali is.

Barmilyen segitsegert koszi.

SiX