[Mplayer-felhasznalok] nagy fajlok

Kövesdi György gyorgy.kovesdi at siemens.hu
Fri Sep 20 11:43:43 CEST 2002

Sziasztok!

Gondjaim vannak nagy fajlok kezelesevel: van egy 6.5 gigas avim
(xawtv-vel lett felveve, MJPEG) amit mplayerrel jol le tudok
jatszani, de a mencoder furcsa dolgokat csinal vele.

ezt a parancsot adtam ki:
mencoder a.avi -o b.avi -oac copy -ovc copy -forceidx

0.90-pre8 verzio: a mencoder.c 1161 soraban van egy ftell() fuggveny,
ami biztosan veletlenul maradt ott, mert mashol az ftello()
hasznalatos. Ez csak kiirast csinal itt, de amikor a kimeneti fajl
eleri a 4 gigat, itt neha elszall. Kicsereltem ftello()-ra, es jol
megy.
Ha -forceidx opciot adok neki, akkor 4 giganal megall (itt jelez
100%-ot). Egyebkent a kapott fajl tok jo, csak nincs rajta a vege.
Ha divx-et csinalok belole, akkor hamarabb kilep (ugy saccoltam, 2
gigaig megy).

Udv:
Kovesdi Gyorgy