[Mplayer-felhasznalok] Tilos adatfolyam

Veres Imre imre.veres at online.hu
Wed Sep 18 10:26:29 CEST 2002

On Wed, 2002-09-18 at 10:43, Arpi wrote:
> Hi,
>
> mert cache kell ahhoz, hogy tudjon seek-elni...
> az 'akarmilyen kis' meg nem igaz, mert van egy eleg nagy minimum ertek, es
> hiaba irsz kisebbet felulbiralja.

Ja, hat a 100k nekem mar eleg kicsi, annal kisebbet nem is adtam... :-)
Ugy latom, erdemes lenne utanaolvasnom ennek a streaming-dolognak, mert
nem ertem, hogy hova kell seek-elni. Ez valami olyasmi, hogy meg kell
talalni a kovetkezo index frame-et, amit a szerver nyomat? Nektek van
valami doksitok errol (vagy ha nincs, honnan tudod, hogy mukodik)?

SiX