[Mplayer-felhasznalok] megy a g450 tv-out

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Tue Sep 17 11:57:12 CEST 2002

On Tue, Sep 17, 2002 at 11:56:49AM +0200, Arpi wrote:

> fixeltem cvs-ben.

Koszonom, a fenti modon probalva mar mukodik. Az nem tudom, hogy
gond-e, hogy az egyik filmnel mintha megnyulna a manusok feje, a
masiknal pedig mintha pont jo lenne. Gondolom, hogy ez a felvetelek
magassag-szelesseg aranyaval allhat kapcsolatban, de lehet-e ezzel
valamit kezdeni?

> tehat mostmar (cvs-el) mennie kene a -vop scale -zoom -x ... -y ... -nak

Mukodik igy is.

> vagy a -vop scale -zoom -fs -screenw ... -screenh ...

Igy nem mukodik, csak a bal felso sarokba teszi a kepet.

--
		Udvozlettel
				    Zsiga