[Mplayer-felhasznalok] megy a g450 tv-out

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Sep 17 10:27:31 CEST 2002

Hi,

> fbdev: -zoom is not supported

heh?

na akkor -vop scale -zoom -fs -screenw ... -screenh ...

> Ez jol megy:
> mplayer -vo fbdev -fb /dev/fb1 -fs -dvd 1 -chapter 6
>
> Ez viszont nem:
> mplayer -vo fbdev -fb /dev/fb1 -fs valami.avi

RTFb ?

gyk. a "nem"-et resztelezd.

> Mas megoldas?
kidobni?
xine?
windoz?

> Ettol nem lettem boldogabb... Honnan lehet kideriteni, hogy g450-en
> ez a normalis-e?
megkerdezed a g450 driver irojat?

> Amit maganba irtam Pontscho-val kapcsolatban.
mikor? nem remlik ilyemsi
mondjuk mplayeres maganlevelek eleve devnullba mennek

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu