[Mplayer-felhasznalok] megy a g450 tv-out

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Tue Sep 17 09:35:51 CEST 2002

On Tue, Sep 17, 2002 at 09:46:44AM +0200, Arpi wrote:

> rtfm? -zoom

fbdev: -zoom is not supported

Ez jol megy:
mplayer -vo fbdev -fb /dev/fb1 -fs -dvd 1 -chapter 6

Ez viszont nem:
mplayer -vo fbdev -fb /dev/fb1 -fs valami.avi

Mas megoldas?

> g400-on nem kapcsol ki

Ettol nem lettem boldogabb... Honnan lehet kideriteni, hogy g450-en
ez a normalis-e?

> hol mit?

Amit maganba irtam Pontscho-val kapcsolatban.

--
		Udvozlettel
				    Zsiga