[Mplayer-felhasznalok] nvidia, fuggetlen monitor/tv out?

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Thu Sep 12 16:29:21 CEST 2002

On Thu, Sep 12, 2002 at 01:35:16PM +0200, Gemes Tibor wrote:

> Nem írtam le értelmesen az előző levelemben? uhh.

ok, vagom! otthon meg is nezem, csak ket levelet kuldtem, mert exim -qf
domainvalltas miatt holdba kerult es en magam toroltem a levelet a
/var/spool/exim/{input,msglog} -bol, de mint kiderult megis elkuldte,
sorry!
szal most mar ertem, thx neked is es 'Tibor Totok' is, aki maganban
valaszolt!

--
csa'
l4mer|E