[Mplayer-felhasznalok] nvidia, fuggetlen monitor/tv out?

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Thu Sep 12 13:35:16 CEST 2002

2002. szeptember 12. 12:52 dátummal l4mer|E ezt írtad:

> he? tehat gorgetve lasd az aljat?

Igen. De azon úgyse akarok semmi egyebet, mint TV-t nézni, így aztán nem
nagyon érdekel az alja. És ezért állítom be a screenw screenh-t, hogy ne is
jusson eszébe az mplayernek oda rakni valamit.
Max ha véletlen oda rak ki valami ablakot a wm, akkor megfogjam, és átrakjam
máshova.
> (amugy nem ertem ezt a metamodes-t
> leirhatnad valami emberi nyelven mirol van szo tulajdonkeppen.)

Nem írtam le értelmesen az előző levelemben? uhh.

> Option "MetaModes" "1280x1024, 640x480 @640x1024"  ? es akkor gorgetem?
> olyan konverzio nincs, hogy a tv 640x480 felabontasaban "emulalja" az
> 1280x1024-et, hogy ne kelljen gorgetni es latszolag fele-fele aranyban
> legyen elosztva a desktop?

Szerintem nincs. Akkor max azt tudod csinálni, hogy indítasz egy X-et a
grafikus felületeden, és indítasz egy másikat a tv kimenetre, és akkor nem
kellenek metamodes, meg ilyenek, csak az, hogy az egyik layoutban a
connectedmonitor a crt, a másikban a tv.

Akkor nincs Xinerama, nincs panning domain, nincsenek átnyúló ablakok, nincs
twinview.

> nalam `startx -- -layout tw +xinerama' utan elindul es latszolag teszeti a

próbáld meg +xinerama nélkül!

És amit kértél, a konfigom részlete:

Section "Device"
  BoardName     "Unknown"
  Driver        "nvidia"
  Identifier    "Device[0]"
  Option        "dpms"
  Option        "CursorShadow"
  Option        "TwinView"
  Option        "SecondMonitorHorizSync" "30-50"
  Option        "SecondMonitorVertRefresh" "60"
  Option        "MetaModes" "800x600,640x480 @ 640x600"
  Option        "TVStandard" "PAL-B"
  Screen        0
  VendorName    "Unknown"