[Mplayer-felhasznalok] nvidia, fuggetlen monitor/tv out?

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Wed Sep 11 15:14:35 CEST 2002

2002. szeptember 11. 14:58 dátummal l4mer|E ezt írtad:

> korabban valaki azt irta, hogy megy  a $subj beli dolog. (sajna most nem
> tom megkeresni az archivumban (modem)) es asszem config sem volt hozza. ;)

Nekem megy, de nincs ittt a config. Egyébként nem teljesen független, hanem
xinerama-val.

Gyakorlatilag fel kell tenni az nvidia kernel cuccot, és a doksija szerint
eljárni. A lényeg:
Option "TwinView"

Nekem a tv-m csak a 640x480-at viszi, a monitor 800x-600-ban megy. Emiatt
nekem kell a

Option "MetaModes" "800x600, 640x480 @640x600"

azaz a tv-n a virtuális desktop 640x600, hogy lássam az alját is, ha kell.

Ha jobb tv-d és monitorod van szerintem mindent lehet növelni.

Jah, és a .mplayer/config-ban van:

xineramascreen=1 # 0-s a monitor, 1-es a fej.
screenw=640
screenh=480 # ne a teljes virt desktopra nagyítson, csak a láthatóra

Na ez fejből volt.

Hth,

Tib