[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Tue Sep 10 09:22:47 CEST 2002

On Mon, Sep 09, 2002 at 04:17:29PM +0200, gabucino at mplayerhq.hu wrote:
> > gef2 mx400
> Matroxrol volt szo.

Hat ez az! Nem erezted a karoromot? Bizonyos fokig igaza is
van. Peldaul en is azert vettem Matrox kartyat (g450), mert
milyen jol tamogatja a Linux. A kepe gyonyoru, konzolon jol
lehet hasznalni, de X alatt vannak vele gondok. A tv-kimenete
pedig nem mukodik :( A masodik fejen levo monitoron pedig
nincs hardveres gyorsitas (legalabbis amikor utoljara neztem,
akkor X alatt nem volt a matroxos driverrel sem). Igaz, hogy
en nem 3D-zek vele, a 2D-s teljesitmenyevel elegedett vagyok
(1600x1200x32bit), de akinek 3D-re is szuksege van, annak
nem igen felelne meg ez a kartya. Raadasul a tudasanak csak
egy reszet tudom Linux alatt kihasznalni...

--
		Udvozlettel
				    Zsiga