[Mplayer-felhasznalok] (1elemu) wishlist

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Sep 9 17:27:42 CEST 2002

Hi,

> Hali,

> Ok, akkor kicsit célirányosabban kérdezek:
> Várható-e pl. hogy 0.90 véglegesben, vagy 0.90pre8-ban benne legyen? :-)

nem.
hacsak nem irja meg valaki...
mert akkor igen ;)

mielott megkerdezed: nem tudom ki (lesz az) a valaki

feature requestekbol dunat sot tiszat lehet rekeszteni, csak eppen
leszarjuk mert nincs idonk minden fassagot megirni, csak azt irjuk meg ami
minket is erdekel vagy szuksegunk van ra. a tobbi a contributorok dolga.
ha valaki megirja - meg lesz irva. ha nem - akkor nem.
azt senki se tudja most megmondani lesz-e ilyen valaki es ha igen, mikor.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu