[Mplayer-felhasznalok] (1elemu) wishlist

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Mon Sep 9 14:16:36 CEST 2002

Hali,

Bocs, ha nagyon OT ezen a listán kérni.
A következőről van szó: Tegnap probáltam mencoderrel összerakni két fájlt.
Az avi-ban volt a kép, a másikban a hang.
A történés vmi ilyesmi volt:
mencoder -oac copy -ovc copy -audiofile monster.AC3 -o monster.avi monstar.avi
A szívás csak az, hogy az audiofile demuxere csak pcm és mp3 streameket
ismer fel, ha jól vettem észre. Mennyire nagy munka a demuxer ezen részét
megírni, hogy az AC3-at is felismerje?
(BTW.: A próbát pre7-el ejtettem meg. Ha CVS-ben már benne lenne, akkor 1000
bocs, és egy anyamedve)

Üdv:Gyur!
--
Pásztor György  JATE PTM V.             /         Utolsó mondás:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg      /          - Jegyeket ellenőrzésre