[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Traxler Bence tbence at inf.bme.hu
Sun Sep 8 22:22:31 CEST 2002

Hali,

Az ATI kartyakkal nem lenne semmi bajom, de egy normalis linuxos drivert
meg nem talaltam ala. A 4.x-es X driver tunt meg a legstabilabbnak, de
az xv nem megy alatta (Rage128 Pro 32M). A Gatos-szal megy, de az meg
lassabb. Most a dri.sf.net-es drivert probalgatom, eleg lelombozo
eredmenyekkel: 3 nap alatt 5szor szallt el 2x "csak" szetesett a kep,
egy X ujrainditassal megoldodott a problema, 3x meg total elsotetult,
monitor standby-ba, csak a reboot segitett. Asszem marad a sima X-es
driver xv nelkul, filmekhez ugyis ott a H+ meg a TV...

udv,
bence