[Mplayer-felhasznalok] nvidia

gabucino at mplayerhq.hu gabucino at mplayerhq.hu
Sun Sep 8 08:53:50 CEST 2002

> de. valoszinuleg jol jonne, de nem en irtam a hp-re, hogy "mar keszul az
> nvidia_vid" :)
Hja, akkor meg ezt mondtak nekem is a "fiuk" :)

> renderelesre...
Miert, a kvekben nincs render? :)

> nem igazan. a ma kaphato kartyak (ati, matrox) win alatt egesz maskepp
> muzsikalnak. radeon pld. linuxban (intel p4/512ram, q3timedemo) 197 fps,
> (dri), windosban meg 280fps
Radeonhoz nincs kint vmi closed driver? Mianeve.. :)

> es ez nem veletlen. matrox g550 (fenti konfig) winben 160fps, linuxban meg
> 60fps.
:( Matrox megtanult drivert irni? :)

> egy radeon vivot par hete probaltam. olyan ronda fako 3d-s kepe van mint
> anno voodoo1-nek volt, de voodoo1 legalabb nem vagta tele a kepernyot
> random texturakkal. quake3 olyan volt vele, minhta tizen raileznenek velem
> szembe. (egy paran tudjak mirol beszelek.)
:)

> egy hete szolt, hogy felrakta a legujabb dri.sf.net-rol letoltott drivert,
> (hetente frissiti) es kitisztult a radeon kepe. olyan szep lett mint
Igen, aki nezi dri-devel listat, CSAK radeonrol szol mar fel eve, raadasul
eleg durva forgalmu.

> (en csak tudom, belefaradtam mar a keresesbe.)
En is eleg nehezen szereztem be az utolso darabok egyiket :)

> de. merfoldekkel.
> attol, hogy tiszta lett a kepe, meg mindig a kozelebe sem johet az nvidia
> kartyaknak.
Az ATI-s driverrel is lassu? Meg DRI-bol akkor mar a T&L-es branchet kene
hasznalni meresre, CVS elonyben :)

> (lassan, de biztosan jon fel a matrox. naprol napra jobban utalom :)
Na jah, nem kuldtek nekunk se parheliat tesztelni :(

> aha, es azota szepen csokkentette a kiadott doksik mennyiseget.
> parheliahoz hany betu jelent mar meg a doksibol?
Ugyt'om 1nlore a win driver is bugos :)
1ebkent tenyleg ketlem hogy a belathato jovoben kiad vmi doxot :(

> akkor lehet, hogy nem egyrol beszelunk. az
> $nvidia_kernel_diriver/os-registry.c -ben leirt agp instabilitasra
> gondoltam.
Biztos egyrol beszelunk mert vegignyaltam azt a filet, tele van workaroundokkal
hogy hatha majd attol nem fagy :) Pedig de

> jo nagy bakot lo, aki leveleim nyoman azt gondolja, hogy huuu de nagyon
> birom az nvidiat.
Nekem a matrokszellenesseg jott ki :)

> marad. egyedul a nvidia meghajtoi nyujtjak szamomra ugyanazt amit egy
> winfriend usernek.
En is csak a kvek3 timedemo utan dontottem ugy hogy 1nlore marad ;)
De lehet hogy inkabb irok egy scriptet ami detektalja a vga kartyat, es
matrox/nvidia fuggvenyeben moveolja libGL, libglx es majd cserelgetem a
kartyat. Ugyis ritkan szoktam q3

Tessek :) 2 sajat demo, 2 kartyan merve. k6/2-500+mvp3

                        Geforce2/MX400  G400	Geforce2/MX400	G400

High Quality            46          	32 	25		20
Normal                  46          	35 	25		21
Fastest                 55          	45 	32		27

--
Gabucino

/ Worshipping Niedermayer 4ever /
"Do you always look at it encoded?" (C) D. R. F.
"minden lehet. ez nem." (c) A'rpi