[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Lofasz a seggedbe pontscho at kac.poliod.hu
Sun Sep 8 01:01:16 CEST 2002

Hali

> van ati-hoz experimental t&l linuxra, valami kulon brach-ban fejlesztik.
> azer nem nyultak ezer eve a sima driverhez mert mar reg leszarjak, a
> t&l-esen dolgoznak, azer fixet nekik az ati meg az a meteorologiai tv
> rtfml dri-devel

De az csak 8500 only, pedig T&L mar van 7000 ota. Itt szivtam vele, az
alap 2d - s cuccok mar mentek egy fel napos driver debug utan, mert
alapban csak 8500 - tot tamogat, es persze csak az ATI gyartmanyut, pl.
Gigabyte radeont nem. De se xv se glx nem mozdult meg. Es meguntam RE - t,
igy hagytam a picsaba :) Pedig 2D - hez ca. 15 byte - tot kellett atirni.

> na jah. meg az utah glx-es hakk driver is megutotte windozost
> mondjuk amiota megoptimaltak a mesa-t, a dri eleg durvan megy mindennel,
> kiveve poersze ha pl. t&l nincs supportalva, akkor hiaba az agyonoptimalt
> sse/3dnow t&l kod, a hardverest nem eri utol

Plussz hianyoznak belole azok a plussz cuccok, amit a pixel/vertex
shaderek adnak. DRI (najo, MESA se) nem supportalja Trueform - ot se, de
meg csak a env. bump map - ot se. De ha jol emlekszem a tobbit se. Nem
mondom, hogy szar a dri, mer nem lenne az, ha csinalnak. De hogy a driver
egy glBegin - tol sig11 - ezzen ... eleg ronda.

> vagy elvarod hogy RE-zzek az egesz drivert???

Varja a kaszas :) Olyan okor senki sincs :) Najo, en voltam.

> na most erer evekkel elobb mint hogy azt kiadtak, volt solution
> - matroxfb tud tvout, macrovision nelkul, evek ota ;)
>   btw, fyi: mar supportalja g450/550 tvoutot is, valami 2002 juniusi riliz ota

Ha csak tvout - ra kene nem cserelem le en se. De g400 mar polifillernek
is lassu manapsag :((( De azert itt van a polcon :)

> - gmgaclock-al osszevissza overclockolhattad addig is a kartyat, sot alapbol
>   1 kattintassal beallitja neked a win98-as driver ertekeit

Es bugos is. Pl. dram ertekek beallitasa csak disz.

Pontscho