[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Sep 8 00:03:10 CEST 2002

Hi,

> jo hagyjuk. nehogymar g400 mga_vid-je miatt hajbokoljak a matroxnak! ha
> jol tudom azt ti irtatok meg. ha majd nvidia_vid-et is megirjatok akkor
> majd osszahasonlitjuk a kettot. addig felesleges osszekeverni giziket a
> gozekevel.

majd ha az nvidia ad hozza doksit (az mga_vid ui. doksi alapjan keszult, nem
a kisujjambol szoptam ki) _vagy_ kiad closedsource nvidia_vid-et.
eddig 1ik sem tortent meg.

szal kb ellentetes az eset a 3d-vel, nvidia eseten van full 3d support (igaz
closed src) ellentetben a tobbiekkel (bar azer a matroxokhoz eleg jo a dri
support, az ati-nal telleg vannak hianyok) viszont 2d teren meg az nvidia
'buszkelkedhet' egy folyamatosan bugos szegenyes Xv driverrel amig a
tobbihez van mga/radeon_vid, vidix, opensource Xv stb.

es azzal imho meg te is egyetertesz - hogy ezen a listan a 2d tobbet szamit

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu