[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Lofasz a seggedbe pontscho at kac.poliod.hu
Sat Sep 7 22:40:25 CEST 2002

Hali

> ...kvekezesre...

36 egy gf3 128 mega ddr sd - vel.TVout egyebb lofasz.

> Ezt nem ertem, halisten ;) Most akkor nvidian kivul mas kartyanak nincs is
> linuxos supportja? :(
> G400-nak (pedighat a-matroksz-olyan-kepmutato) jobb a supportja mint win alatt.
> Mind 2D, mind 3D. Radeon driver sincs lemaradva.

A windows - oshoz kepest tenyleg jobb. Amig nem van a kartyaban T&L.

A radeon driver meg merfoldekkel le van maradva. Kb 20% - al lassabb, mint
a windowsos. Pont azert, mert DRI nem supportalja T&L es csak
polyfillernek hasznalja a kartyat. Attol fuggetlenul mind a ketto szar
Radeonnal. Matroxnal a windowsos driver annyira kritikan alluli, hogy
annal barmi jobb.

Amiota VA nem penzeli DRI fejlesztest a fiuk ontjak magukbol a szart. Es
ujabban meg csak nem is fordul. Ja, es hogy featura teren szarul le van
maradva DRI pl. nv driverhez kepest ? Hja, ingyer va, meg opensource, csak
nem jobb.

> Hadd utaljam mar az nvidiat..

Elore bocsattom, hogy en se szeretem.

> Majd ha az altalad annyira tomjenezett nvidia kiad vmi sheetet a szutyok
> kartyaihoz. Ja hogy a Matrox Co. ezt mar 3 eve megtette? Hmm. :)

Faszt tette meg. Az osszes fontosabb rendszer hivast egy lib - bel
oldottak meg ok is. Meg a macrovision - t is ugy kellett kihakkolnom
belole.

Pontscho