[Mplayer-felhasznalok] nvidia

gabucino at mplayerhq.hu gabucino at mplayerhq.hu
Sat Sep 7 19:28:23 CEST 2002

> ezzel nem rakod fel az "igazi" drivert.
ls -l /usr/X11R6/lib/modules/dri

> reszleges doksik kiadasa sima kepmutatas semmi mas.
Ahha.. Azert az nvidia_vidhez nem artana egy kis kepmutatos doksi nemde? ;))

> ha a 50-100e ft kartyad ki is akarod hasznalni,
...kvekezesre...

> az egyetlen szobajoheto alternativat az nvidia kinalja ha tetszik, ha nem es
> pont.
Ezt nem ertem, halisten ;) Most akkor nvidian kivul mas kartyanak nincs is
linuxos supportja? :(
G400-nak (pedighat a-matroksz-olyan-kepmutato) jobb a supportja mint win alatt.
Mind 2D, mind 3D. Radeon driver sincs lemaradva.

> lehet nem szeretni, meg fujolni de ettol meg egyetlen mas kartyanak sem lesz
> jobb open, vagy close drivere.
Hadd utaljam mar az nvidiat..

> jo hagyjuk. nehogymar g400 mga_vid-je miatt hajbokoljak a matroxnak!
Miert utalod szegeny matroxot mint ceget? :)

> ha jol tudom azt ti irtatok meg. ha majd nvidia_vid-et is megirjatok akkor
> majd osszahasonlitjuk a kettot.
Majd ha az altalad annyira tomjenezett nvidia kiad vmi sheetet a szutyok
kartyaihoz. Ja hogy a Matrox Co. ezt mar 3 eve megtette? Hmm. :)

> az ali hibaja.
Logikus, ha 10 kartyabol csak 9 megy, akkor szar az alaplap ;)))

> de sebaj igyal meg egy poharral es _ezt_is_ fogd ra a nyuszira.
Wake up Neo, follow the colorkey rabbit :)

--
Gabucino

/ Worshipping Niedermayer 4ever /
"Do you always look at it encoded?" (C) D. R. F.
"minden lehet. ez nem." (c) A'rpi