[Mplayer-felhasznalok] TV kartya

Guba Zoltan gubazoli at freemail.hu
Sat Sep 7 21:00:57 CEST 2002

Sziasztok!
Vettem a minap egy noname TV tunert a gepembe.
Rohantam kiprobalni. Kwintv-vel probaltam eloszor
behangolni, de csak a bemeneteket sikerult beuzemelni
rajta, egy videomagno tv reszevel probaltam ki. A video
antennabemenetere dugott antennaval siman jott a kep,
a tvkartya antennabenetere dugva u.ez az antenna:
se kep se hang :(((
Mi a tapasztalat, mekkora antenna kell a tvkartyanak, vagy
lehet, hogy hibas kartya? (ez esetben mehet vissza a (f)eladonak...)
     _\|/_    Zoltan Guba <gubazoli at freemail.hu>
    *(o o)*
"Idegeskedni annyi, mint masok hulyesege miatt magadat buntetni"