[Mplayer-felhasznalok] OT picit - Milyen hardware-t?

Fifi haller at freemail.hu
Fri Sep 6 21:56:11 CEST 2002

Sziasztok!

On Thu, 05 Sep 2002, Arpi <arpi at thot.banki.hu> wrote:

> nem sok

Ez jobban hangzik, mint az egyaltalan nincs ... a remeny hal meg utoljara
:)

> nem ismerem ezeket, nekem abit TH7-II van
> mondjuk ha jot akarsz es van is ra penzed inkabb rdram-osat vegyel (i850-es),
> mert mar a p3-aknal is a ram volt a szuk keresztmetszet. ie. nem sokat ersz
> egy 1.6ghz-es p4-el ha a ram max 266 mhz-n (ddr) megy...

Meggyoztel a jelenleg kiszemelt aldozat a ASUS P4T533-C.

> mert sokan vannak akik ebbol elnek :)

Es nagy befolyasolassal birnak felettunk, akik nem ebbol elnek ;)

Ah, az is jo lesz ;)

Bye, Fifi

--
`` Peace cannot be kept by force
   It can only be achieved by understanding '' A.E.