[Mplayer-felhasznalok] Egy marha erdekes bug

Kalman Mariak (sirkalmi) sirkalmi.mplayer at mailbox.hu
Fri Sep 6 15:34:51 CEST 2002

Haat lehidalok. Tortent egyszer, hogy film lejatszas kozben elszallt a
rendszerem. reset. indul az x es ott maradt az utolso kepkocka.(pont egy
nigro hatalmas bratyesza) Kitakart mindent kiveve a kurzort. hmmm
megegyszer ujrabootoltam es meg mindig ott van, ahogy bejon az x a
kdm-nel kiteszi az utolso megjelenitett kepet a filmbol. Beragadt a
kurv@ anyja. Torom a fejem, hogy tunthetnem el kiprobaltam mindent de
csak nem tunik el. Aztan gondoltam, ha az mplayer felejtette ott akkor
csak o tudja levenni es lass csodat, elinditok vele egy filmet es
felulirta, elindul a film, nem takarja ki. MPlayer bezarasa utan minden ok.
Ez nem bugreport :-) Nemtom reprodukalni az esetet hal'isten :-)
signature:
| Kalman Mariak (sirkalmi)   |
| Email: sirkalmi at mailbox.hu |
| ICQ:   96923263            |