[Mplayer-felhasznalok] Re: Megdoglik a rendszer

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Sep 6 02:08:14 CEST 2002

Hi,

> Mikozben megdoglik, egy do-while ciklusban kereng az asf_streaming.c 660.
> sor környékén.
> Lehet hogy a http_response_append() függvény a ludas?

igen, es nem csak az.
ezeket fixaltam a http.c-ben, mostmar nem leakel, de tovabbra sem mukodik.
a tenyleges problema valoban abban a whlie() ciklusban van, megepdig az,
hogy a read() 0-at ad vissza, ami 2 esetben fordulhat elo:
- nonblocking modban ha nincs adat (a socket() defaultbol nonblocking?)
- ha EOF van
a lenyeg, hogy ez az eset nincs lekezelve most sehogy.
vagy errornak kell venni (ha EOF) vagy sleep()-elni kicsit es ujra
probalkozni (ha nincs adat). kiprobaltam mind a kettot, egyik se muxik.
reportoltam Baudet-nek (o a network code mainatiner) meglatjuk mit szol.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu