[Mplayer-felhasznalok] OT picit - Milyen hardware-t?

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Fri Sep 6 00:25:52 CEST 2002

On Thu, Sep 05, 2002 at 09:30:10PM +0200, Fifi wrote:
> Eletem elso sajat szamitogepvasarlasan gondolkodom es oly sokszor olvastam,
> ha igazan jo/tamogatott videokartyat akarok (DualHead DVDMax funkcio),
> akkor a kb. 3 eves Matrox Millennium G400 Max feher hollot kell
> megkaparintanom. (Van erre realis eselyem?)

nincs! en kb. 3 honapig aktivan kerestem es nem csak listakon, hanem
hasznalt hw kereskedoknel is. akinek pedig volt, az nem volt hajlando
elcserelni az en nvidia gef2ti200-amra :(

> Alaplap: AsusP4B533-E vagy MSI 845EMAX2 (MS-6398E)

msi szar intel architekturahoz.

> Processzor: Intel P4 1,6G 512K

amd only

> Nem gamer gep epitese a celom, hanem stabil, kesobb fejleszheto es video
> enkodolasra alkalmas eromu :)

41 nap uptime egy otthoni geptol nem rossz, ha figyelmbe vesszuk, hogy
aktivan jatszom. (quake1,2,3;wolf rendszeresen es wine(x)-ben hl, cs, es
ugy altalaban minden quake3 motorra epulo jatekot kiprobalok ami nem
jelenik meg linuxra :)

video enkodolasban pedig 1.6 amd legalabb 25-30%-ot ver northwood 1.6p4-re
dontsd el.

http://www.freeweb.hu/fakenick/AMD_vs__INTEL.html

> ps: Nem tudtok egy elado G400Max-ot? ;)

nem, de ha talalsz kettot, ertesits! :)