[Mplayer-felhasznalok] OT picit - Milyen hardware-t?

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Sep 5 22:26:45 CEST 2002

Hi,

> Megmagyarazom:
> Eletem elso sajat szamitogepvasarlasan gondolkodom es oly sokszor olvastam,
> ha igazan jo/tamogatott videokartyat akarok (DualHead DVDMax funkcio),
> akkor a kb. 3 eves Matrox Millennium G400 Max feher hollot kell
> megkaparintanom. (Van erre realis eselyem?)
nem sok

> Szoval ha remenyeim szerint be tudok szerezni majd egy ilyen kartyat, akkor
> a mai alaplapokban (i845E chipset) mukodni fog-e, mert mindenhol
> figyelmeztetnek, hogy 1,5V only es erre vonatkozo informaciot nem leltem
> matroxeknal.
hat nekem i850 alapu van, az majnem ua. mint az i845 csak rdram van benne ddr
helyett. es megy vele jol a g400max-om.

> Alaplap: AsusP4B533-E vagy MSI 845EMAX2 (MS-6398E)
nem ismerem ezeket, nekem abit TH7-II van
mondjuk ha jot akarsz es van is ra penzed inkabb rdram-osat vegyel (i850-es),
mert mar a p3-aknal is a ram volt a szuk keresztmetszet. ie. nem sokat ersz
egy 1.6ghz-es p4-el ha a ram max 266 mhz-n (ddr) megy...

> Processzor: Intel P4 1,6G 512K
ez jo - viszont vigyazz, a fel evnel oregebb p4 lapokba min. biost kell
frissiteni hozza.

> Monitor: ViewSonic PT775 vagy Samung SyncMaster 757NF
nemtom
nekem a mag 570fd/796fd bejott, sony trinitron kepcsovel

> DVD ROM: Pioneer vagy Toshiba
ebbe nem tudok nyilatkozni, nekem sony van de el tudok kepzelni jobbat is

> Nem gamer gep epitese a celom, hanem stabil, kesobb fejleszheto es video
> enkodolasra alkalmas eromu :)
gondoltam

> Megegyszer bocs az offtopicert, de eddig ugy vettem eszre, hogy a listan
> sokan vannak akik ertenek a hardware-hez, nem ugy mint en ...
mert sokan vannak akik ebbol elnek :)

> ps: Nem tudtok egy elado G400Max-ot? ;)
nem
haver 2 honapig hajtott mire talalt egy g400 dh-t, ami nem max de legalabb
dualhead.

mondjuk a max-nak csak 3d-nel van jelentosege, vagy ha ilyen 24" monitort
kapcsolsz ra 2048x1600-ban 120hz-vel...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu