[Mplayer-felhasznalok] OT picit - Milyen hardware-t?

Fifi haller at freemail.hu
Thu Sep 5 21:30:10 CEST 2002

Sziasztok!

Elore is bocs az offtopic levelert, de az egesz level az alabbi
gondolatmenet szulemenye:
mplayer -> g400max -> milyen alaplap?
Amennyiben Te is offtopicnak erzed kerlek ne a listan valaszolj.

Megmagyarazom:
Eletem elso sajat szamitogepvasarlasan gondolkodom es oly sokszor olvastam,
ha igazan jo/tamogatott videokartyat akarok (DualHead DVDMax funkcio),
akkor a kb. 3 eves Matrox Millennium G400 Max feher hollot kell
megkaparintanom. (Van erre realis eselyem?)

Szoval ha remenyeim szerint be tudok szerezni majd egy ilyen kartyat, akkor
a mai alaplapokban (i845E chipset) mukodni fog-e, mert mindenhol
figyelmeztetnek, hogy 1,5V only es erre vonatkozo informaciot nem leltem
matroxeknal.
(Ha teljesen zoldsegeket kerdezek johet az RTF* _is_)

Ha mar irok, szeretnem velemenyetek kikerni az altalam kinezett
hardware-elemekrol/mas javaslat valamelyik helyett:
Alaplap: AsusP4B533-E vagy MSI 845EMAX2 (MS-6398E)
Processzor: Intel P4 1,6G 512K
Monitor: ViewSonic PT775 vagy Samung SyncMaster 757NF
DVD ROM: Pioneer vagy Toshiba

Nem gamer gep epitese a celom, hanem stabil, kesobb fejleszheto es video
enkodolasra alkalmas eromu :)

Megegyszer bocs az offtopicert, de eddig ugy vettem eszre, hogy a listan
sokan vannak akik ertenek a hardware-hez, nem ugy mint en ...

Bye, Fifi

ps: Nem tudtok egy elado G400Max-ot? ;)

--
`` Peace cannot be kept by force
   It can only be achieved by understanding '' A.E.