[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Szétoló szeltolo at mails.hu
Fri Sep 6 02:29:35 CEST 2002

> Mert az :) Meg normalis open source driver-t sem adnak a lamerek.
>
> - Gábor

Méghogy szar?!!! Nemigaz !!!!
A Quake3 sokkal gyorsabban indul el rajta linux alatt mint windózon.
A leírásokat nézegettem, és az nvidia drivert a legkönnyebb felrakni linux
alá.
Az Nvidia azért is lehet elõnyös mert a drivere(glx motorja sem) nincs
bedrótizva az XFree-ba, így könnyen frissthetõ.

--

mobilhirek.hu - http://www.mobilhirek.hu