[Mplayer-felhasznalok] mms stream es proxy

Csan csani at lme.linux.hu
Thu Sep 5 13:38:34 CEST 2002

Szia,

Ugyanez volt a helyzet nálam a VB idején, asf streaming-gel.
Árpi tanácsára kapcsolatba léptem az asf streaming sráccal, de még nincs megoldás.
(nem küldtem még neki hálózati forgalom dumpot a vindózer player forgalmáról.
- Mivelhogy ugyanazon beállítások mellett a vinyózeres lejátszó le tudta
játszani a stream-et.)

Lehet, hogy mégsem specifikusan asf streaming bug?

Üdv,

Csan

Janos Holanyi
Association of Hungarian Linux Users