[Mplayer-felhasznalok] mencoder segfault (divx)

NADAS Peter peter.nadas at 7miles.hu
Wed Sep 4 16:41:05 CEST 2002

hello!

Leforgattam a 0.90pre6-ot, es az mencoder (csak a divx codec-kel)
segfaultol. A divx4linux501-20020418.tgz fel van teve, win32 dll-ek
szinten. A gcc-m 2.95.4-es, a kernel 2.4.18. Most kiprobaltam az
mplayer-current.bz2-t, de azzal is ezt csinalja. Az os debian woody.
Tobb file-lal is kiprobaltam, a divx enkodolasnal hasal el szerintem,
de nem birtam rajonni az okara. Az audio codecek mukodnek,
a videonal a tobbi is szinten megy (copy, rawrgb-t probaltam).
Regebben mukodott a dolog (mar nem emlexem milyen kernellel).
Ha valaki tudna segiteni megkoszonnem.

gif

ui: ha lehet privatban is mert nem vagyok feliratkozva, koszi