[Mplayer-felhasznalok] gui.conf

Ponekker Zoltan pontscho at kac.poliod.hu
Wed Sep 4 13:33:03 CEST 2002

Hali

> Megtettem. Most. A helyzet ugyanaz. Mi nincs neked telepitve? Azt
> elfelejtettem ide=EDrni hogy ez kde. Nem hiszem, hogy sokat sz=E1m=EDtana=
=2E

Nem. A locales csomag, de az modemmel huzos.

Ize ... megprobalnal nekem valamit ? Teljesen friss cvs-bol (ujra letolt, nem tarball, az tegnapi, hanem cvs - bol)
a Gui/cfg.c 217. sora ele odabigyeszteni, hogy:

mp_msg( MSGT_GPLAYER,MSGL_STATUS,"[gui] revoked param %f to %s\n",*( (float *)gui_opts[i].p ),tmp );

es mplayer kimenetet elkuldeni nekem ?

Koszi

Pontscho