[Mplayer-felhasznalok] Re: sis

Janaboy Vagyok janaboy at uze.net
Tue Sep 3 21:08:54 CEST 2002

Sziasztok!

Végülis sikerült lefordítani, de mint Árpi is mondta télleg nem müxik:-(( Ha modprobe-val lefutattom a sis_vid -et akkor összemegy a kép kicsire,becsikozodik és kész,csinálni nem tok semmit,nyomhatom a reset gombot...igazábol ötletem sincs,hogy probáljam woody alatt sis6326os kártyával használni az mplayert 333a procival,hogy ne akadjon a kép, most annyi,hogy forgattam egy kernelt, amibe tettem egy sis6326os kártyához tartozo Frambuffert, hátha azzal müködni fog, ha esetleg más ötletek van arra,hogy ugy mennyen,hogy ne akadazonn ne csuszon a kép meg ilyesmi,annyi,hogy jelenleg X sincs rajta, szal csak console...

azért köszi
bye
Janaboy