[Mplayer-felhasznalok] sis

Tóth Attila tilla at cre-active.hu
Tue Sep 3 20:29:50 CEST 2002

On Tue, 3 Sep 2002 12:00:06 +0200
"Janaboy Vagyok" <janaboy at uze.net> wrote:

> Sziasztok!
>
> A gondom a következő, le akartam fordítain a sis_vid -et ,de make -nal azt írja ki,hogy nincs modversions.h fájl, pedig a kernel forrás fent van...ha kitörlöm azt a részt a makefilebol és modprobe-zni akarom akkor azt írja ki,hogy eltérő kernel verzio,hogy azt 2.4.18as alatt forgatták nekem meg 2.4.17-b2.4 (amugy debian woodyrol van szo)
> Ötlet?

Nezd meg, hogy a a Makefile -ban a KERNEL_INCLUDES sorban
mi szerepel. Ha '/usr/src/linux/include' es
neked 2.4.* kerneled van, javitsd ki '/usr/src/linux-2.4/include' -ra.
(Halkan jegyzem meg, hogy ez csak akkor lesz jo, ha a /linux-2.4
symlink az aktualis kernel forrasra mutat. Ha nem akkor egyszeruen
ird be az aktualis kernelverziod eleresi utjat.
Pl.: '/usr/src/linux-aktualis.versio/include'

Tilla