[Mplayer-felhasznalok] mencoder vs. winfos?

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Tue Sep 3 01:07:39 CEST 2002

hi!

a doksibol tudtam, hogy vbr es cbr tomoritessel gondok lehetnek windos
alatt. az eddigieket minig -oac copy -val forditottam at, ha kellett. most
viszont kaptam egy olyan filmet ami zavaroan serceg windos alatt. linuxon
mplayer-el viszont tokeletes, ezert a szomszed megkert, hogy kodoljam ujra
hatha attol "megjavul" es windos alatt is jo lesz.

csinaltam minegyikbol egy mintat:

------------
#!/bin/sh
for i in 0 1 2 3 4
do
mencoder -endpos 100 szornyrt_hun.avi -ovc copy -oac mp3lame -lameopts \
vbr=$i -o /home/ftp/movie/sz-$i.avi
done

es megprobaltam lejatszani winfoson, de egyiknek sem volt hangja.
mit csinalok rosszul?

--
csa'
l4mer|E