[Mplayer-felhasznalok] Re: Sub coder

Tóth Attila tilla at cre-active.hu
Sun Sep 1 21:54:20 CEST 2002

Udv!

> svcd-be maskepp van a felirat (van 3 mod, egyik sem szabvanyos,
> es csak egyrol van public doksi) mint dvd-n a vob-okban

Es errol hol talalhato doksi? Szarra turtam a netet, de erdemlegeset
nemigen talaltam...

(Az eretedi gond az, hogy az asztali DVD lejatszoba akarok
hasznalhato SVCD-t krealni. Van is egy test CD-m (vcdimager-nek
valamelyik gui-s progijanal lattam, amin volt tobb nyelv, es
tobb felirat is es tutin ment az asztaliba), abbol hogyan lehetne
kihamozni a 3 mod melyiket hasznalja ? )