[Mplayer-felhasznalok] gondok

Janaboy Vagyok janaboy at uze.net
Sun Sep 1 19:28:25 CEST 2002

Sziasztok!

Nah mondanám a gondom, a következő a konfigurácio: sis6326 apg integrált videokártya, van a gépben egy 3dfx voodoo 1es,de az X a sis6326ot használja. Mandrake 8.1 alá raktam fel a pre6ost rpm-ből, és az a problémám,hogy ezt a hibát írja ki:
Error opening/initializing the selected video_out...
Még azt írja,hogy lehet nincs Xvideo support és hogy futassam le az xvinfot, ott pedig azt írja ki,hogy no adapters
probáltam minden féle kapcsoloval idnítani a -vo-t de mind1iknél ugyanaz a hiba:-((
Segítségeteket kérném!!!

Köszi
bye
Janaboy