[Mplayer-felhasznalok] subdelay

khiraly at cia.hu khiraly at cia.hu
Wed Oct 30 18:03:34 CET 2002

Veres Imre <imre.veres at online.hu> irta:

# On Wed, 2002-10-30 at 13:21, khiraly at cia.hu wrote:
# > de az egyik filmnel(Se7en) mar addig eljutottam az ilyen
# barmolassal,
# > hogy az elso 40 perc nezheto, utana kezd el "csuszni"...
#
# Melyik valtozat, melyik felirattal? Csak azert kerdem, mert egyet en
# forditottam...
#
# SiX
#

Ide az volt irva, hogy Szergej forditotta.

Pasztor Szilard:

Pont ezzel volt a gondom, hogy "mi lenne ha..." ilyen is lenne esetleg
az mplayerben. Azzal tisztaban vagyok, hogy egy szkriptenek ehhez semmi
koze;)
Evvel is probaltam ravilagitani, hogy nem teljesen arra valaszolt, amire
gondoltam.
De mindegy lelkes 2 ora macera utan ugy nez ki, hogy vegig stimmel tobb
kevesebb sikerrel. Most a Jatsz/Ma-t probalom helyrerakni.

Ugye mar par honapja yujtom az ilyen selejtes film/felirat parositasokat.

Es meg 1x, most legalabb tudom, hogy mindenki ugyanigy kuszkodne
ezekkel, nem is akarok tobbet mint az atlag;)

> bontsd ket reszre
Ugye ez a 2/tobb reszre bontas mar a macera kategoriaba esik?
Mert pont erre iranyult a keresem.

Mondom azert koszonok mindent, mert sok propbalkozassal mar egyre
mayerebb lesz az ember.;)

Mar szinte raerzek, hogy mennyivel kell novelni/csokkenteni a subfps.
Azert szerencse, hogy nincs tul sok ilyen filmem, csak elfekvoben...;)

Khiraly