[Mplayer-felhasznalok] ATI Radeon 8500 LE +1 kerdes

Erdőfi Tibor echo at kanizsa.hu
Wed Oct 30 13:50:30 CET 2002

----- Original Message -----
From: "PÁSZTOR György" <pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu>
To: <mplayer-felhasznalok at mplayerhq.hu>
Sent: Wednesday, October 30, 2002 10:58 AM
Subject: Re: [Mplayer-felhasznalok] ATI Radeon 8500 LE +1 kerdes

> [...]
> cvs-beli driver)
> Harmadik szopás: ezek ellenére tuxracer még mindíg kaki! 7-8 fps-el megy
> 1600x1200-ban. ati driverével játszható.
> Negyedik tapasztalás: armagetron viszont rulzik, és itt sokkal jobb a
> teljesítmény mint ati driverével. Egy dolgot leszámítva: ha padlónak dual
> texturás vackot rakok be, akkor elég hülye, kvázi csigavonal szerű
> padlózatom lesz. (olyan mintha egy lépcsőházban néznék lefelé, vagy nem is
> tudom:-) ) Ha csak síma grid-et rakok be, akkor nem lesz hülye. De engem
> bosszant, hogy textúrakezeléssel még baja van... Bár azért már ezek is

Szeva
1 kerdes neked 8500 v 8500 le -ed van
mert az le eleg rendesen butitva van 3d szempontbol...
mert nekem built by ati 8500 retail-om van
es nekem a dri driver jobb mint az ati....
mondjuk csak a 2.4.20-pre6-ac2 kernel ota
aszem innentol mas az agpart.o
a regebbi kernelekkel nekem se ment igazan
mondjuk a dri-se volt a nagyon kesszen akkoriban
Echo