[Mplayer-felhasznalok] subdelay

Veres Imre imre.veres at online.hu
Wed Oct 30 13:29:08 CET 2002

On Wed, 2002-10-30 at 12:37, khiraly at cia.hu wrote:

> De ami legfokeppen aggaszt, az az , hogy nem lehet adott idopillanattol
> kezdve korrigalni. Tehat mondjuk az elso 20 perc tokeletes, es utana gaz.

Ez ellen maximum csak annyit tudsz tenni, hogy utana atkonvertalod mpsub
formatumba, es etirod azon az egy helyen, ahol elkezd csuszni. Bar en
nem lattam meg mpsub formatumot, de legjobb tudomasom szerint ott csak
az egyes feliratok kozotti idoelteresek vannak, meg hogy mennyi ideig
legyen kint a felirat. Igy aztan ha egy helyen atirod, akkor jo lesz.

SiX