[Mplayer-felhasznalok] subdelay

khiraly at cia.hu khiraly at cia.hu
Wed Oct 30 13:21:18 CET 2002

Arpi <arpi at thot.banki.hu> irta:

Ha mindenki ugyanazt mondja, akkor csak en leszek a hulye...;)

# Hi,
#
Hi!

# > Sajnos van olyan film, hogy orulok, hogy 1 feliratot lehet talalni
# hozza.
# > Pl: Hitchcock -Madarak
# > Multkor neztem, de ehhez sem talaltam hazsnalhato feliratot.
#
# en rengeteg filmet neztem, 99%-ban felirattal. sosem volt meg hogy a
# megfelelo -subdelay/-subfps ne oldotta volna meg a problemat.
Elhiszem. Megprobalom elsajatitani.;)

# > Eloszor is megprobalom subdelay-jel sacc/kb beloni. Eltolni, hogy az
# eloszor az fps-t illik...
Igen! De ha a film elejebol levagtak/vagy kb 10 mp-cel(!) kesobb
kezdodik a felirat akkor azt kene beigazitani hogy szinkronba legyen a
elso szereplo megszolalasahoz. Kulonben hogy nezem meg, hoyg melyik
fps lenne a jo?

# x=frame*fps+delay

? itt a szorzas helyett nem / van?

# ebben az fps magasabb fokszammal szerepel, ergo azt kell elobb
# kiszamolni
# > elso megszolalas a filmen es a feliraton szinkronba legyen.
# igen, a delayt igy kell, a vegen
# megnezed hogy szabvany fps-ekkel megy-e,
De ugyis jo(SZVSZ):
ido=frame/fps+delay
Hogy
1. beigazitom az elso szereplonel.
2. kijavitom az fps-t
3. UJRA beigazitom az elso szereplonel.

# ha nem, akkor monduk par
# perccel
# kesobb vagy pl. a film legvegen levo felirat idejet is osszelovod, es
Osszeloni? Nem megnezni, hogy hany masodperc a difi?

# abbol
# mar szamolhato az fps ertek...
#
#
# A'rpi / Astral & ESP-team
#

Hat koszonom! Ha mindenki igy csinalja, akkor nekem is jonak kell lennie.;)

Ahogy te is irtad en is sacc/kb ugy csinaltam eddig(ami tobbnyire jo!),
de az egyik filmnel(Se7en) mar addig eljutottam az ilyen barmolassal,
hogy az elso 40 perc nezheto, utana kezd el "csuszni"...

Gondolom mar a felirat is alapba rossz...

Elmondhatom, hogy ilyennel is talalkoztam...;)

Koszonom mindenkinek!

(Gabucinonak meg a komplett fps szamolasert...;)

Khiraly