[Mplayer-felhasznalok] avi kodolas

Tazman Ordog tasmanian at freemail.hu
Sun Oct 27 20:18:56 CET 2002

Idézet Toth Bela 2002. október 27. 19:17 keltezésű leveléből:
> Sziasztok!
> Még mindíg amatőr vagyok a kérdésben ezért bocsánatot kérek ha fa....-ságot
> kérdezek újra:
> Van két avi fájlom ezeket szeretném egyesíteni. A gondom az, hogy  ha
> cat-al osszerakom a két fájlt, ekkor az összegzett fájlt nem játsza le,
> mert a fájl indexével valami gond van:
> *******
> Playing ./Dino_I.avi
> Detected AVI file format!
> ** warning: this is no extended AVI header..
> *******
> [...]

En is irhatok olyat, hogy RTFM?

Szal:

2.4.2.4 Hibás index-szel rendelkező AVI-k rendbehozása

A legkönnyebb dolog a világon. Egyszerűen átmásoljuk a video és audio
streameket, és közben a MEncoder létrehozza a megfelelő indexet is. Ez persze
nem tudja kijavítani az esetleges hibákat a video és/vagy audio stream-ekben,
viszont a hibásan interleave-elt fileokat igen.

A parancs: mencoder -idx input.avi -ovc copy -oac copy -o output.avi